perjantai 4. joulukuuta 2015

www.donthugmeimunworthy.com

Olen aina odottanut.
Waiting's for old.
Elämä, minä odotan.
Rakkaus, minä odotan.
Onni, minä odotan.

alone, depressed, and disappointment -kuva

Tulen luultavasti odottamaan edelleen.
Koska minä häpeän liikaa liikkuakseni.
Ei minusta ole siihen -- ottamaan, juoksemaan jonkin perässä.
En uskalla enkä pysty.
Minä voin vain haluta, vaikka tiedän, etten ansaitse.

Pelkuri, pelkuri, pelkuri.
Säälittävä, säälittävä, säälittävä.

ugly and drawing -kuva

4 kommenttia:

  1. Rakkaus, onni, elämä, ihan kaiken sinä ansaitsen ja kaiken sinä olet saanut ja tulet vielä löytämään. Ne kaikki vaihtavat muotoaan, löytyvät eri nurkista, toisena päivänä löydät toisen samalla kun kadotat toisen.
    Ja sitten löydät taas.
    Mutta ehdottomasti ansaitset aivan kaiken ihanan tässä maailmassa mitä vain on.

    *halirutistus*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän, senkin järjen ääni ;) Tällaisia hetkiä vaan välillä tulee, mutta nyt on jo parempi.

      <3

      Poista