perjantai 27. tammikuuta 2017

and as the world comes to its' end I'll be there to hold Your hand

Minut saa tosi helposti palasiksi. Stressaan tavallisia pakkomielteisiä asioita, miksei se vastaa, miksi toi katsoo minua noin, mikä minussa on vikana, ja sitten outoja juttuja, kuten miksi en ole vieläkään katsonut Orange is the New Black:ä loppuun ja miksi minulla on niin paljon kirjoja kesken. Stressi on tappavaa enkä tunne ikinä itseäni riittäväksi.

water, lake, and tropical -kuva















Siksi olen päättänyt, että olen nyt sairaslomalla. En oikealla -- joitakin asioita ei voi unohtaa tai jättää, vaikka olisi kuinka rikkinäinen olo, minun täytyy silti käydä töissä ja nähdä välillä ihmisiä. Mutta kun olen yksin, en jaksa enkä halua enää stressata mistään. En tarvitse kiirettä tai melua, pääni on tarpeeksi sekaisin muutenkin. Minulla pitää olla lupa ja aikaa liikkua miten tykkään ja kuunnella hiljaisuutta. Tapahtumia ja ihmisiä tulee ja menee, vaikka kuinka juoksisin niiden perässä niin osa niistä jättää minut aina taakseen. Tiedän, etten oikeasti ole sotilas, joka olisi ollut sodassa ja palannut raajattomana takaisin, mutta siltä minusta usein tuntuu ja siksi, kun minulla on sellainen hetki päivässä, täytyy minun myös kohdella itseäni niin. Olen ollut sodassa itseni kanssa pimeässä ja nyt tarvitsen lepoa ja voin liikkua eteenpäin vain pikku askelin. Jos se tekee minusta itsekkään ja laiskan niin olkoon. Tärkeintä minulle juuri nyt, sen lisäksi että rakkaillani on kaikki hyvin, on se, etten taas vajoa pimeään. Tunnen, että se on lähellä, mutta voin estää sen, jos olen itselleni armollinen.



1 kommentti:

  1. Ihanaa että osaat olla itsellesi myös armollinen, se on ihan oikein ja okei olla tekemättä mitään, niinkuin säkin sanoit mulle. Sitä jotenkin tuntuu kokoajan siltä että pitäisi saada kauheasti kaikkea aikaan ja tehdä kaikkea mutta miksi, jos oikeasti väsyttää ja haluaa vain olla? Kuitenkin jossain vaiheessa tulee taas niitäkin aikoja kun ehkä on enemmän voimia tehdä asioita mutta niitä odotellessa pitää vain malttaa pysähtyä.

    halauksia muruseni <3

    VastaaPoista